Na co zwrócić uwagę przy druku pocztówek?

Na co zwrócić uwagę przy druku pocztówek?

Prowadzisz firmę i szukasz sprawdzonych sposobów, które pozwolą dotrzeć do klientów? Chcesz, aby Twoi odbiorcy pamiętali o działalności, jaką prowadzisz i śledzili wprowadzone nowinki w ofercie. Wiele polskich firm stawia na sprawdzoną formę promocji, czyli druk pocztówek. Jeśli chcesz wiedzieć, jak stworzyć idealny materiał reklamowy, to ten artykuł jest dla Ciebie. Zapraszamy do lektury!

Druk pocztówek – kto może go zamówić

Na ogół kartki czy pocztówki kojarzą się zawsze z miłymi chwilami w życiu. Polacy bardzo chętnie wysyłają pocztówki i kartki szczególnie w okolicy Świąt Bożego Narodzenia, urodzin czy imienin bliskich. Postęp technologiczny pozwala już od wielu lat komunikować się za pomocą SMS-ów, komunikatorów internetowych czy komórkowych. Oczywiście powyższe sposoby komunikacji są niezwykle szybkie i wygodne, jednakże każda osoba, otrzymująca pocztówkę z pewnością się uśmiechnie i będzie jej miło.

Coraz więcej firm przekłada taki sposób komunikacji na obszar biznesowy. Druk pocztówek to świetne rozwiązanie komunikacyjne dla przedsiębiorców, którzy chcą urozmaicić kompanię czy wypromować swoją markę. Klienci z pewnością docenią nietuzinkową formę komunikacji i zaprezentowania firmy. Jeśli chcesz utrzymać kontakt ze swoimi klientami czy kontrahentami, to pocztówka jest świetnym rozwiązaniem. Statystyki zachowań komunikacyjnych w biznesie pokazują, że firmy coraz chętniej wysyłają pocztówki zamiast elektronicznej wizytówki czy firmowych życzeń okolicznościowych.

Druk pocztówek – jaki rozmiar reklamy wybrać?

Rynek papierowy jest naprawdę duży, dlatego osoba decydująca się po raz pierwszy może mieć trudność z wyborem formatu pocztówki. Specjaliści od druku przekonują, że najlepiej do promowania firmy sprawdza się format A6. Taka powierzchnia pozwala przekazać najważniejsze informacje o specyfice firmy, a także umieścić ciekawe treści, zachęcające do kontaktu. Jeśli jesteś przedsiębiorcą, któremu zależy jak najlepiej przedstawić ofertę i przesłać firmowe treści za pomocą polskiej poczty, to najlepiej wybrać format A5.

Druk pocztówek – jak poprawnie zaprojektować idealną pocztówkę?

Oczywiście pocztówki są świetną formą prezentacji firmy, jednak najistotniejsza jest treść, która powinna się sprzedać. Oprócz samego tekstu warto dobrać odpowiednią grafikę, która pozwala zidentyfikować firmę. Istotnym elementem na pocztówce jest także fotografia. Najlepiej, aby ona wkomponowała się w logo. Nie bez znaczenia jest także czcionka. Powinna być ona czytelna i zaznaczyć kunszt estetyczny.